Grupy zorganizowane

Przed zwiedzaniem:
  1. Na teren stadionu najlepiej wejść bramami numer 2 (od ronda J. Waszyngtona) i 11 (od stacji PKP Stadion). Brama numer 1 od strony Al. Zielenieckiej jest dedykowanym wejściem dla osób z niepełnosprawnościami.
  2. W okolicy stadionu dostępny są miejsca postojowe dla busów oraz autokarów - przy stacji PKP Warszawa Stadion, wjazd od ul. Siwca, ul. Sokolej lub ul. Zamoyskiego. 
  3. Ceny biletów parkingowych:
    • bus (pojazd z liczbą od 7 do 22 miejsc) - 40 zł 
    • autokar (pojazd z liczbą powyżej 22 miejsc) - 80 zł
  4. Przed zwiedzaniem należy zgłosić się do Recepcji (oznaczonej na mapie) zlokalizowanej w okolicy bramy nr 1 od strony Al. Zielenieckiej na promenadzie zewnętrznej.

  5. Sugerujemy przybycie do Recepcji około 15 min przed godziną rozpoczęcia zwiedzania. 
  6. Przesłana w potwierdzeniu godzina zwiedzana oznacza czas startu wycieczki. Wycieczki rozpoczynają się przy makiecie stadionu, znajdującej się obok niebieskiego punktu, oznaczonego jako „Start wycieczki”. W tym miejscu grupa spotyka się z dedykowanym przewodnikiem. W przypadku opóźnienia większego niż 15 min. wycieczka będzie anulowana (zobacz: art. 5 ust 8 regulaminu). 
  7. W ramach biletu na dowolną trasę zwiedzania z przewodnikiem można udać się również na punkt widokowy, otwarty codziennie do godziny 21.30.
Wskazówki dla zwiedzających:
  1. Załóż wygodne obuwie. Trasa wycieczki to dłuższy spacer.
  2. Pamiętaj, że PGE Narodowy jest dużym obiektem, po którym poruszamy się wyłącznie w towarzystwie prowadzącego wycieczkę przewodnika. 
  3. Nie odłączaj się od grupy i zawsze zwracaj uwagę na to, gdzie w danym momencie znajduje się przewodnik.
  4. W przypadku zgubienia się nie szukaj grupy samodzielnie. Postaraj się skontaktować z najbliższą osobą z obsługi stadionu, bądź innym przewodnikiem.
  5. Toalety dla zwiedzających znajdują się w okolicy Recepcji. 
Zasady rezerwacji i płatności:
  1. Rezerwacje grupowe są przyjmowane przy liczbie od 20 do 55 uczestników do 4 dni przed terminem wycieczki.
  2. Wycieczki dla grup zorganizowanych odbywają się w zarezerwowanych terminach: od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10.00-19.45 (godzina rozpoczęcia ostatniej wycieczki). Możliwość rezerewacji wycieczek w godzinach 09.00 - 09.45 dotyczy okresu 1.04. - 25.06.).
  3. Rezerwacji wycieczek można dokonać poprzez:
  4. Telefoniczne i mailowe zgłoszenia obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 do 18.00.
  5. Przy dokonywaniu rezerwacji należy podać następujące informacje:
    • rodzaj trasy, którą grupa chce zwiedzać 
    • nazwa grupy/biura/szkoły 
    • dokładną ilość osób w grupie i rodzaje biletów 
    • imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail 
    • pełne dane do faktury, w tym numer NIP 
  6. W celu dokonania rezerwacji wycieczki grupowej w języku hiszpańskim, francuskim, niemieckim lub rosyjskim prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 295 95 95 lub mailowy na adres rezerwacje@pgenarodowy.pl.
  7. Należność za zwiedzanie należy uregulować do 5 dni od momentu dokonania rezerwacji. Brak wpłaty skutkuje automatycznym powrotem terminu do sprzedaży. Opłaty przelewem zrealizowane po upływie wymaganego terminu będą zwracane na konto z którego wpłata została dokonana.
  8. W celu uzyskania Faktury VAT, należy przy dokonaniu zamówienia/zakupie biletów przekazać pełne dane do faktury. W sytuacji nie dostarczenia niniejszych danych, faktura zostanie wystawiona na osobę dokonującą wpłaty.
  9. Zmniejszenie liczby uczestników wycieczki możliwe jest wyłącznie do 10 dni przed terminem zwiedzania. Dodatkowe bilety na zwiedzanie dla grupy można dokupić w kasie przed rozpoczęciem wycieczki. Ogólna liczba biletów w grupie nie może jednak przekroczyć liczby 55 uczestników. 
  10. Rezygnując ze zwiedzania w okresie do 10 dni przed daną Wycieczką, rezerwującemu przysługuje prawo do zwrotu dokonanej płatności lub rezerwacji nowego terminu zgodnie z dostępnością.
  11. Jeśli z przyczyn nie leżących po stronie rezerwującego dojdzie do konieczności odwołania wycieczki, skontaktujemy się z Państwem w ciągu 3 dni roboczych przed potwierdzonym terminem w celu ustalenia nowego terminu lub zwrotu wpłaconej opłaty. 
  12. Szczegóły rezerwacji i płatności określone są w Regulaminie Wycieczek i Punktu Widokowego PGE Narodowego w Warszawie oraz Regulaminie Sprzedaży Internetowej z wykorzystaniem Systemu Sprzedaży Internetowej na stronie sklep.pgenarodowy.pl.