Zwiedzanie PGE Narodowego przez osoby z niepełnosprawnościami

Zespół PGE Narodowego na co dzień dba o dostępność areny dla wszystkich gości i dokłada wszelkich starań, aby stadion był miejscem przyjaznym dla wszystkich grup społecznych, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Obiekt jest w pełni dostosowany do Waszych potrzeb, w związku z czym każdy z Was ma możliwość wzięcia udziału w wycieczce z przewodnikiem czy odwiedzenia punktu widokowego.

Jeżeli chcesz skorzystać z możliwości zwiedzenia areny, zapoznaj się proszę z poniższymi informacjami:

Przed przybyciem na wycieczkę

1. Sprawdź, jak dotrzeć do Recepcji Głównej, usytuowanej nad bramą nr 1 (od strony Al. Zielenieckiej), przy kołowrotach S i R.


2. Wybierz opcję parkingu. Parking płatny podziemny znajduje się na poziomie -4 i -3 (Osoby z niepełnosprawnością, które zdecydowały się na skorzystanie z parkingu podziemnego, po zakończeniu wizyty na stadionie, powinny zgłosić się do Punktu Obsługi Parkingu na poziomie -3 w celu bezpłatnej walidacji biletu parkingowego). Parking bezpłatny usytuowany jest na błoniach PGE Narodowego obok stacji kolejowej Warszawa Stadion i jest dostępny w godzinach funkcjonowania stadionu, z wyłączeniem dni, w które na arenie odbywają się imprezy masowe.

3. Przygotuj bilety. Bilety mogą mieć formę papierową lub elektroniczną.

4. Ubierz się wygodnie. Szatnia nie jest dostępna. 

5. Nie spóźnij się. W przypadku spóźnienia większego niż 15 minut, możesz już nie dołączyć do przewodnika i pozostałych uczestników wycieczki.

6. Kieruj się do kas zwiedzania w Recepcji Głównej, żeby zgłosić przybycie swojej grupy. Skorzystaj z wejścia bramą nr 1, aby windami z parkingu na poziomie -4 wjechać na poziom -1 do kas, skąd rozpocznie się zwiedzanie.

7. Skorzystaj z toalety przed wycieczką. Toaleta dostępna jest w Recepcji Głównej, na trasie wycieczki nie będzie takiej możliwości.

8. Czekaj na przewodnika. Wycieczka rozpocznie się przy kasach zwiedzania. Przewodnik oprowadzi Was po PGE Narodowym.

9. Nie odłączaj się od grupy. W przypadku zgubienia się, nie szukaj grupy samodzielnie. Postaraj się skontaktować z opiekunem wycieczki, najbliższą osobą z obsługi stadionu, bądź innym przewodnikiem.

10. Skorzystaj z Punktu Widokowego. W cenie biletu na wycieczkę z przewodnikiem, można wejść na Punkt Widokowy. Jeżeli będziesz potrzebować asysty przy zejściu z Punktu Widokowego, zadzwoń na numer: (+48) 22 295 91 47.

Bilety 

Osobom z  niepełnosprawnością, ich asystentom bądź opiekunom wybierającym się na punkt widokowy lub wycieczkę z przewodnikiem po PGE Narodowym przysługują bilety ulgowe. Są oni uprawnieni do zakupu danego rodzaju biletów po okazaniu orzeczenia o niepełnosprawności oraz dokumentu ze zdjęciem lub legitymacji. Sprzedaż biletów na zwiedzanie dostępne jest zarówno online, jak i w kasach zwiedzania, które znajdują się w Recepcji Głównej (na poziomie -1). 

Uwaga: Podczas rezerwacji grupowej (rezerwacje@pgenarodowy.pl lub tel. +48 22 295 95 95 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 16.30) prosimy o zgłoszenie liczby osób z niepełnosprawnościami oraz określenie stopnia i rodzaju ich niepełnosprawności – będziemy mogli dzięki temu przygotować optymalną trasę wycieczki, która będzie dostosowana do potrzeb wszystkich uczestników.

Drogi dojścia

Wycieczki rozpoczynają się w Recepcji Głównej, która mieści się na poziomie -1. Najszybsza i w pełni dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami droga prowadzi przez bramę nr 1 (zlokalizowaną od strony Al. Zielenieckiej), po której przekroczeniu należy udać się do Tunelu Królaka, następnie skierować do przesuwnych drzwi, znajdujących się po lewej stronie i dalej kierować się do windy, w której wybrać należy poziom -1.

W przypadku poruszania się komunikacją miejską, do bramy nr 1 najlepiej dostać się następującymi trasami:

od Ronda J. Waszyngtona (przystanki autobusowe i tramwajowe) należy poruszać się wzdłuż Alei Zielenieckiej, następnie – mijając pomnik Kazimierza Górskiego – kierować się do bramy nr 1.
Od stacji metra linii M2 i stacji kolejowej Warszawa Stadion należy poruszać się wzdłuż Alei Zielenieckiej, gdzie mijając bramę nr 11, dotrzemy do bramy nr 1.

Parking 

Na PGE Narodowym dostępny jest zarówno parking zewnętrzny, jak i wewnętrzny. Osobom z niepełnosprawnością przysługuje nieodpłatna możliwość pozostawienia auta na ich terenie, nie ponoszą one kosztów związanych z zakupem biletu parkingowego.

Parking zewnętrzny (błonia PGE Narodowego)

Darmowy parking zewnętrzny nie jest biletowany i jest dostępny w godzinach funkcjonowania PGE Narodowego, z wyłączeniem dni, w które na arenie odbywają się imprezy masowe.

W przypadku pozostawienia samochodu na parkingu zewnętrznym (błonia PGE Narodowego), należy poruszać się od błoni wzdłuż stacji kolejowej Warszawa Stadion, gdzie mijając bramę nr 11, dotrzemy do bramy nr 1.

Parking wewnętrzny (podziemny)

Wjazd na parking wewnętrzny odbywa się bramą nr 1 (poziom -4), skąd należy kierować się do mieszczącego się przy wjeździe Tunelu Królaka, gdzie za przesuwnymi drzwiami znajdują się ruchome schody i windy. Prowadzą one do Recepcji Głównej (poziom -1), w której znajdują się kasy zwiedzania i gdzie rozpoczynają się wycieczki z przewodnikiem.

Osoby z niepełnosprawnością, które zdecydowały się na skorzystanie z parkingu podziemnego, po pobraniu biletu przy wjeździe i zakończenia swojej wizyty na arenie, powinny zgłosić się do Punktu Obsługi Parkingu, zlokalizowanego na poziomie -3 (po wyjściu z windy należy kierować się w lewą stronę) i poprosić o bezpłatną walidację biletu.


Kontakt

Zapraszamy do kontaktu

PL.2012+ SP. Z O.O.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03–901 Warszawa

Tel. +48 22 295 95 95
(czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 16.30)
e-mail: rezerwacje@pgenarodowy.pl

Kup bilet
Oferta VIP na najlepsze koncerty w Polsce!